A portál menürendszere csak a legfrissebb böngésző használatával jeleníthető meg! ⇒
Az OFTEX portál használata során felmerült leggyakoribb problémákra a választ megtalálja a Gyakran Ismételt Kérdések -Frequently Asked Questions - (GYIK-FAQ)
listában, amelyet a felső apró betűs menüben talál meg, vagy ide kattintva is elérheti.
Ügyfélszolgálatok
Válassza ki, hogy milyen jellegű problémával kapcsolatban szeretne segítséget kérni!
- Regisztrációjához szükséges egyetemi nyilvántartással kapcsolatban az Egyetemek menüpontból válasszon továbbképző egyetemet.
- Megszerzett és megszerzendő pontjaival, valamint a portálon nyilvántartott egyéb adataival kapcsolatosan az Ön továbbképzési adatait nyilvántartó egyetem tud felvilágosítást adni. Elérhetőségüket mindig megtalálja a portálra való belépés után a fejlécben, az Ön neve mellett, a képzőhelye megnevezésére kattintva.
- A tanfolyamokkal/kongresszusokkal kapcsolatban az adott tanfolyam/kongresszus szervezőjét (elérhetősége a tanfolyam adatlapján található) vagy a befogadásra kijelölt orvosegyetemet keresse, mert csak ők tudnak tartalmi és szakmai jellegű kérdésekre választ adni.
- Tanfolyam akkreditációjával kapcsolatban a tanfolyamszervezők számára a befogadó egyetem tud segítséget nyújtani.
- Kongresszus akkreditációjával kapcsolatban a szervezők számára a Semmelweis Egyetem Szak- és Továbbképzési Központja tud segítséget nyújtani. (06-1-459-1500 / 62376 m.)
- A portál működésével kapcsolatos technikai jellegű kérdésekben, illetve a belépési névvel és jelszóval kapcsolatos problémák esetén:
Telefon
Figyelmeztetés!
Kérjük, hogy a telefonos segítségnyújtás hívása előtt készítse elő pecsétszámát / nyilvántartási számát a gyors és pontos azonosítás érdekében!
E-mail